SEO - Pozycjonowanie
stron internetowych

Pozycjonowanie strony internetowej

Celem usługi pozycjonowania jest pojawienie się Twojej strony na jak najwyższej pozycji w organicznych wynikach wyszukiwania. W wyniku procesu pozycjonowania zyskujesz wysokiej jakości ruch na stronę, który charakteryzuje się najmniejszym współczynnikiem odrzuceń. Proces pozycjonowania strony internetowej pozwoli Ci stać się widocznym w sieci, co za tym idzie: zwiększyć sprzedaż produktów i usług, dotrzeć do docelowej grupy odbiorców (potencjalnych klientów) oraz skutecznie zwiększyć rozpoznawalność marki i zwiększyć obszar działania Twojej firmy. Nasza oferta SEO skierowana jest do dużych i małych (lokalnych i regionalnych) firm oraz osób nieprowadzących działalności, którym zależy na tym, by ich strona wyświetlana była w przeglądarce internetowej na pierwszej stronie, bezpośrednio po wyszukaniu przez użytkownika określonych słów kluczowych. Najbardziej pożądaną sytuacją jest osiągnięcie tzw. top 3, czyli pojawienie się strony na jednym z 3 pierwszych miejsc. Dlaczego? Najwyższe pozycje należą do tzw. złotego trójkąta Google – przynoszą one najlepszy efekt w generowaniu organicznych wejść na stronę.

Szukasz skutecznej firmy pozycjonerskiej? Skorzystaj ze zmieszczonego poniżej formularza kontaktowego lub zadzwoń i zapytaj o ofertę.

Jak wypozycjonujemy Twoją stronę internetową?

Dobieramy lub pomagamy w dobraniu najefektywniejszych słów kluczowych, których pozycjonowanie pozwoli dotrzeć do potencjalnych klientów firmy. W kroku tym dokładamy wszelkich starań nad przygotowaniem jak najbardziej dostosowanej oferty. Ustalamy główny cel, jaki będziemy realizować w kampanii SEO, segmentujemy rynek ze względu na obszar działania, branże oraz określamy docelowe grupy odbiorców (potencjalnych klientów) oraz ustalamy budżety.

Przeprowadzamy kompleksowy audyt SEO, dzięki któremu uzyskujemy niezbędne informacje na temat aktualnego stanu dostosowania strony, dotychczasowych działań z zakresu link buildingu oraz wiedzę na temat portali konkurencji znajdujących się na pierwszych pozycjach organicznych wyników wyszukiwania. Audyt pozwala dostrzec zarówno słabe, jak i mocne strony pozycjonowanej domeny, dzięki czemu wiemy dokładnie, co należy zrobić, aby osiągnąć wysokie pozycje w sposób bezpieczny i możliwie krótkim czasie.

Optymalizacja strony polega na wprowadzeniu zmian on site, czyli w obrębie kodu i treści na stronie. Głównym celem optymalizacjo strony jest dostosowanie jej do algorytmów wyszukiwarek oraz zwiększenie jej użyteczność względem użytkowników (user experience). Przeprowadzenie samej optymalizacji w zależności o konkurencyjności fraz, pozwala pojawić się stronie w TOP-100, czyli na jednej z 10 pierwszych stron wyników wyszukiwania, w większości przypadków nie jest jednak wystarczające, żeby osiągnąć pozycje w TOP-10 oraz TOP-3.

Proces link buildingu jest równie istotny, jak sama optymalizacja. W ramach procesu tego pozyskujemy linki na rzecz pozycjonowanej strony. Zewnętrzne odnośniki działające podobnie jak głosy oddane na domenę, a im lepszej są one jakości, tym szybsze i trwalsze będą efekty pozycjonowania. Dzięki wypracowanym metodom korzystamy jedynie ze sprawdzonych i bezpiecznych metod pozyskiwania linków. Warto dodać, że wraz z procesem link buildingu docieramy do nowych użytkowników przechodzących na pozycjonowaną stronę z innych domen.

Mierzymy efekty działań na bazie tabeli pozycji z niezależnego systemu monitorowania, do którego dostęp dajemy także Tobie – dzięki temu zyskujesz możliwość śledzenia pozycji swojej strony każdego dnia. Dodatkowo do raportu załączmy analizy ilościowo-jakościowe ruchu organicznego będące porównaniem wyników w bieżącym i poprzednim okresie (najczęściej miesięcznym).

Co zyskasz dzięki usłudze pozycjonowania strony:

  • możliwość dotarcia do nowych użytkowników (potencjalnych klientów) dokładnie wtedy, gdy wyszukują oni usług, firm, restauracji, hotelu(szczególnie ważne w przypadku firm z sektora usługowego, oraz gastronomicznego i turystycznego)
  • zwiększysz sprzedaż produktów
  • wartościowy ruch na stronie o możliwie najniższym współczynniku odrzuceń (w stosunku do innych form reklamy online)
  • zwiększysz rozpoznawalności twojej marki w sieci oraz lokalizacji

Dlaczego w kwestii pozycjonowania warto zaufać naszej agencji reklamowej:

  • Google nie podaje jasnych wytycznych jak osiągnąć wysokie pozycje (skuteczne sposoby pozycjonowania stron są zatem know-how wynikającym z doświadczenia i wiedzy naszych specjalistów SEO)
  • ograniczasz czas potrzebny na wykonanie wszystkich czynności (posiadamy zasoby niezbędne do szybkiego sprawdzenia, przygotowania i wdrożenia zmian na stronie)
  • nie musisz śledzić branży i szukać nowych możliwości (nie będą obchodzić się zmiany w algorytmach wyszukiwania oraz inne zagadnienia związane ze zmianami zachodzącymi w wyszukiwarce)
  • po każdym miesiącu przygotujemy dla ciebie raport z opisem wyników, a także udostępnimy Ci wgląd do systemy monitorowania pozycji dzięki czemu wszelkie zmiany można obserwować codziennie

Pozycjonujemy strony

z uwzględnieniem:

Słów kluczowych
  • Pozycjonowanie wysoko konkurencyjnych słów
  • Pozycjonowanie średnio konkurencyjnych słów
  • Pozycjonowanie long tail (mało konkurencyjne słowa kluczowe)
Branży
  • Strony firmowe
  • Sklepy internetowe
  • Restauracje (również sale bankietowe, puby, kawiarnie)
  • Organy publiczne
  • Sektor medyczny
Obszarów
  • Pozycjonowanie stron lokalne
  • Pozycjonowanie stron ogólnopolskie
  • Pozycjonowanie stron zagranicznych (międzynarodowe)

Dogodne metody rozliczenia usługi SEO

Wybierz swój plan

Ile fraz chciałbyś pozycjonować?

Zainteresowany? Zapytaj o ofertę SEO

Skorzystaj z formularza kontaktowego poniżej, a uzyskasz rabat w postaci 25% zniżki na pierwsze dwa miesiące trwania usługi lub bezpłatne pozycjonowanie kilku słów long tail.*

Napisz do nas

FAQ
Na czym polega pozycjonowanie stron?

Proces pozycjonowania w dużym skrócie polega synergii dwóch elementów. Pierwsza i kluczowa to optymalizacja samej strony. Druga równie ważna to linkbuilding, czyli różnorodne działania polegające na promowaniu strony w innych portalach(także społecznościowych).

Ile trwa proces pozycjonowania strony i od czego on zależy?

Czas pozycjonowania zależny głównie od konkurencyjności pozycjonowanego słowa/słów. Istotnym czynnikiem jest także czasu wykonania optymalizacji strony i skuteczności działań z zakresu linkbuildingu. Pierwsze efekty działań w przypadku mało i średnio konkurencyjnych słów widoczne są zazwyczaj w pierwszym i drugim miesiącu. Proces pozycjonowania bardziej konkurencyjnych słów może trwać nawet od kilku do kilkunastu miesięcy.

Należy pamiętać, że pozycjonowanie to proces, rozległy w czasie. Jeśli naprawdę zależy Ci na szybkich efektach lepiej zoptymalizuj stronę i wybierz kampanie AdWords.

Czy można dać gwarancje na wypozycjonowanie słowa na pierwsze miejsce?

NIE! Żadna rozsądna agencja czy freelancer nie zagwarantuje Ci efektów w postaci pozycji na pierwszych miejscach. Jeśli ktoś powie Ci, że zrobi to "na pewno" i określi dodatkowo w jakim czasie to zrobi - uważaj! Albo będzie pozycjonował mało konkurencyjne słowa z niską ilością wyszukiwań, albo po prostu jest jasnowidzem.

Prawdziwi specjaliści SEO niestety nie są jasnowidzami i nie dają gwarancji efektów, a jedynie zapewnienie, że dołożą wszelkich starań, aby efekty osiągnąć. Brak gwarancji efektów jest ściśle związany ze specyfiką usługi, brakiem jasnych wytycznych i ciągłymi zmianami zachodzącymi w samej wyszukiwarce.

Ile kosztuje pozycjonowanie stron i od czego zależy cena?

Cena za pozycjonowanie zależy od wybranych słów kluczowych i ich konkurencyjności. Pozycjonowanie może kosztować od 30zł za słowo (przy większe ilości fraz i małej konkurencyjności) do nawet kilkunastu tysięcy złotych (przy bardzo konkurencyjnych frazach kluczowych i branżach). Najlepiej o wycenę zapytać kilka agencji. Sprawdzić także warunki umowy po czym wybrać najlepszą i najbezpieczniejszą ofertę.

Każda oferta zawsze jest przygotowana indywidualnie "pod klienta". Zasadą jest jednak to, że im więcej słów do pozycjonowania, tym cena za pojedyncze słowo jest atrakcyjniejsza.

Czy efekty pozycjonowania są trwałe?

Efekty pozycjonowania mogą być trwałe, ale nie muszą. Kiedy będą trwałe? Jeśli strona została zoptymalizowana zgodnie ze wskazówkami dotyczącymi optymalizacji od Google, a działania z zakresu linkbuildingu prowadzone są w sposób ciągły, bezpieczny i "naturalny".

Co to jest pozycjonowanie lokalne?

Pozycjonowanie lokalne obejmuje standardowe działania pozycjonerskie lecz są one ukierunkowane na zwiększenie ilości wyświetleń i wejść użytkowników z wybranych lokalizacji geograficznych (dzielnic, miejscowości, gmin, powiatów, województw). Jest to idealna propozycja dla firm działających lokalnie bądź regionalnie. W przypadku wyboru tej opcji w słowach kluczowych często dopisywana jest nazwa lokalizacji np. "pozycjonowanie świętokrzyskie", "pozycjonowanie śląsk" .

Co to jest pozycjonowanie long tail?

Pozycjonowanie long tail to tzw. pozycjonowanie szerokie. To strategia polegająca na pozycjonowaniu wyrażeń składających się z kilku pojedynczych słów (co najmniej czterech), lub całych zapytań. Dzięki temu nasza strona może pojawić się użytkownikom szukającym bardziej precyzyjnych, dłuższych zapytań.

Przykład:
Dla słów w pozycjonowaniu wąskim, klasycznym tzn: "pozycjonowanie stron" można wykonać optymalizacje tak, aby przy okazji strona pojawiała się na zapytanie "pozycjonowanie stron internetowych w Google".