Pozycjonowanie za efekt

Pozycjonowanie stron w rozliczeniu za efekty

Pozycjonowanie za efekt to najbezpieczniejsze rozwiązanie dla twojej firmy. Wybierając efektowy model rozliczania za usługę SEO stałe opłaty ponosisz dopiero wtedy, gdy Twoja domena dla określonych w umowie słów kluczowych osiągnie pozycje na pierwszej stronie wyników wyszukiwania, a tym samym usługa zacznie generować wejścia na stronę i zarabiać dla ciebie. Jako nieliczni zapewniamy stawki za pozycji o około 30-40% niższym niż inne agencje, na starcie musisz liczyć się z jednorazową płatnością za samą optymalizacje strony (jest to uczciwe w stosunku do nakładów pracy poniesionych przez agencje, a co ważniejsza dla Cibie późniejsze opłaty za pozycje, są na naprawdę zadowalającym poziomie). Dodatkowo w tym modelu rozliczania masz pewność, że wybrana agencja dołoży wszelkich starań, aby efekty działań widoczne były jak najszybciej i jak najdłużej. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą na pozycjonowanie. Efekt może być modelem rozliczenia, który naprawdę ci się spodoba. Sprawdź jak działamy i co możesz zyskać. Wybierz doświadczanie oraz bezpieczne metody.

Szukasz skutecznej agencji reklamy? Wybierz pozycjonowanie za efekt lub pozycjonowanie w abonamencie, przy którym zyskasz rabat w wysokości 25% na pierwsze 2 miesiące trwania usług. Skorzystaj ze zmieszczonego poniżej formularza kontaktowego by zapytać o indywidualną wycenę.

Co zyskasz dzięki pozycjonowaniu za efekt w naszej agencji?

  • ceny po osiągnięciu efektów w postaci pozycji w TOP-10, są niższe nawet o 40% niż w innych agencjach pozycjonujących w modelu za efekt (musisz tylko liczyć się z jednorazową płatnością za optymalizacje strony na początku współpracy)
  • zwiększenie sprzedaży produktów, ilości zapytań o usługi oraz rozpoznawalności twojej marki
  • gwarancje doboru fraz, które zapewnią wartościowy ruch na twoją stronę internetową
  • gwarancje szybkiego działania zaraz po podpisaniu umowy
  • przejrzyste warunki umowy na pozycjonowanie stron
  • profesjonalne wsparcie i pomoc we wszelkich niejasnych dla ciebie kwestiach
  • przejrzyste raporty na koniec każdego okresu rozliczeniowego (miesiąca)

Jak wygląda proces pozycjonowania w modelu rozliczenia za efekt?

Proces pozycjonowania za efekt różni się od standardowego pozycjonowania jedynie w kwestii płatności za usługę, poszczególne etapy procesu pozycjonowania zostają bez zmian i są to kolejno:

Nasz specjalista skontaktuje się z Tobą, by omówić warunki umowy. Zapytamy Cię o budżety, przedstawimy wszystkie dostępne modele rozliczenia oraz zapytamy o priorytety, jakie stawiasz przed swoją firmą. Na bazie uzyskanych informacji przygotujemy odpowiednie zestawy słów kluczowych do pozycjonowania z uwzględnieniem różnych wariantów budżetowych.

Po ustaleniu warunków i wyborze słów kluczowych oraz formy rozliczenia podpiszemy umowę na usługi SEO. Umowa będzie trwała 12 miesięcy, jednak pozostawimy Ci możliwość wcześniejszego jej wypowiedzenia. W umowie zostaną uwzględnione także wszystkie inne ważne kwestie.

Kolejnym punktem jest analiza czynników mających wpływ na pozycje w organicznych wynikach wyszukiwania. Przy okazji analizy SEO zwrócimy uwagę na aspekty User Experience (UX) wpływające na odbiór strony przez użytkowników. Dzięki kompleksowej analizie będziemy mieli wgląd na aktualny poziom dostosowania strony zarówno do wyszukiwarek, jak i podejmowania interakcji przez potencjalnych klientów twojej firmy.

Po analizie SEO oraz UX przejdziemy do wdrażania zmian na stronie oraz link buildingu. Samą optymalizacje strony wykonuje się raz, natomiast działania związane z budową wartościowego profilu inków prowadzić będziemy przez cały okres trwania umowy. Wszystkie działania zapewnią bezpośredni wzrost pozycji twojej strony w organicznych wynikach wyszukiwania.

Po upływie każdego okresu rozliczeniowego (najczęściej miesiąca) otrzymasz raport z prowadzonych działań oraz efektów, jakie one przyniosły. Poza raportem dla każdego z naszych klientów udostępnimy panel z wykazem pozycji niezależnego systemu monitorowania seo station. Dzięki temu każdego dnia sprawdzisz zmiany w pozycjach twojej domeny.


Nasz cennik w pozycjonowaniu za efekt

Nasze stawki są o 30-40% niże niż w przypadku standardowego rozliczenia za efekt, z racji jednorazowej opłaty za optymalizacje strony i wstępne linkowanie na początku współpracy (rozwiązanie uczciwe z racji nakładów pracy jakie na starcie musi ponieść agencja, natomiast dla Ciebie jako klienta to w perspektywie czasu oszczędność – przy krótkiej współpracy mniejsza, a im dłuższa współpraca, tym większa). Ceny pozycjonowania za efekt mogą różnic się w zależności od konkurencyjności wybranych słów kluczowych, a w przypadku pozycjonowania lokalnego od wybranej lokalizacji. Miesięczne stawki za pozycje.

Miesięczna ilość wyszukiwańPozycja 7-10Pozycja 4-6Pozycja 2-3Pozycja 1
0-5022,40 zł/miesiąc
(0,75 zł/dzień)
25,20 zł/miesiąc
(0,84 zł/dzień)
28,00 zł/miesiąc
(0,93 zł/dzień)
30,10 zł/miesiąc
(1,00 zł/dzień)
51 – 15030,80 zł/miesiąc
(1,03 zł/dzień)
34,30 zł/miesiąc
(1,14 zł/dzień)
37,80 zł/miesiąc
(1,26 zł/dzień)
39,90 zł/miesiąc
(1,33 zł/dzień)
151 – 30043,40 zł/miesiąc
(1,45 zł/dzień)
48,30 zł/miesiąc
(1,61 zł/dzień)
55,30 zł/miesiąc
(1,84 zł/dzień)
57,40 zł/miesiąc
(1,91 zł/dzień)
301 – 60058,80 zł/miesiąc
(1,96 zł/dzień)
65,80 zł/miesiąc
(2,19 zł/dzień)
72,80 zł/miesiąc
(2,43 zł/dzień)
74,90 zł/miesiąc
(2,50 zł/dzień)
601 – 100069,30 zł/miesiąc
(2,31 zł/dzień)
76,30 zł/miesiąc
(2,54 zł/dzień)
83,30 zł/miesiąc
(2,78 zł/dzień)
85,40 zł/miesiąc
(2,85 zł/dzień)
1001 – 200083,30 zł/miesiąc
(2,78 zł/dzień)
90,30 zł/miesiąc
(3,01 zł/dzień)
97,30 zł/miesiąc
(3,24 zł/dzień)
99,40 zł/miesiąc
(3,31 zł/dzień)
2001 – 300097,30 zł/miesiąc
(3,24 zł/dzień)
104,30 zł/miesiąc
(3,48 zł/dzień)
111,30 zł/miesiąc
(3,71 zł/dzień)
113,40 zł/miesiąc
(3,78 zł/dzień)
3001 – powyżejceny ustalane indywidualnie

Interesuje cię usługa pozycjonowania za efekt?

Skorzystaj z poniższego formularza kontaktowego i płać, dopiero gdy twoja strona będzie widoczna w TOP-10, a usługa zacznie generować zyski.

Zapytaj o pozycjonowanie za efekt

FAQ
Jakie są wady rozliczenia pozycjonowania w modelu efektownym?

Metoda rozliczania za efekt ma również wady. Agencje podejmują się działania w tym modelu rozliczenia z mniejsza chęcią niż w przypadku abonamentu, z kolei chęć osiągnięcia szybkich wzrostów pozycji może przełożyć się na nienaturalne linkowanie i inne niezalecane działania.

Na co zwrócić uwagę wybierając pozycjonowanie za efekt?

Przede wszystkim zwróć uwagę na to czy dobrane słowa będą generować ruch na stronę, jakie mają wskaźniki. Płacą za pozycje fraz, które nie generują ruchu wydasz niepotrzebnie pieniądze.

Przy pozycjonowaniu za efekt agencje w ramach zabezpieczenia swojego interesu wydłużają czas trwania umowy, lub też zabezpieczają się zapisem dotyczącym trwania umowy przez okres co najmniej 12 miesięcy od miesiąca, w którym po raz pierwszy zapłacisz za usługę. Jest to związane z chęcią uzyskania zwrotu z nakładów pracy i ewentualnych kosztów, jakie każda agencja, czy samodzielnie działający pozycjoner musi ponieść w pierwszym okresie trwania umowy (1-4 miesiące w zależności od ilości koniecznych do wykonania prac).

Dopytaj o metody pozycjonowania (w celu chęci osiągnięcia szybkich efektów, niektóre agencje korzystają Black Hat SEO - co może odbić się na widoczności strony w negatywny sposób).

Alternatywa dla rozliczeń działań SEO w efekcie?

Nasza agencja proponuje także inną alternatywną metodę rozliczenia pozycjonowania za efekt. Polega ona na jednorazowej opłacie za optymalizacje serwisu i wstępne linkowanie, oraz odpowiednio niższe stawki opłat z płatnościami odroczonymi do momentu uzyskania pozycji w TOP-10.

Pamiętaj także, aby zwrócić uwagę na ceny abonamentu SEO, niejednokrotnie bowiem jest on niższy niż w przypadku rozliczania za efekt i w perspektywie czasu możne być dla ciebie bardziej opłacalny. Aby „wilk był syty i owca cała” tzn. agencja lub SEO freelancer i Ty (jako klient) nie miał świadomości, że płaci za dużo przez pierwszy okres warto, zapytać o łączone metody rozliczeń. Również wtedy uzyskasz optymalne niską cenę abonamentu, a gdy usługa zacznie generować zyski i pozycje osiągną wysokie miejsca (na pierwszych 3 pozycjach), dodatkowo dopłacisz umówioną kwotę – może to być satysfakcjonujące zarówno dla Ciebie, jak i agencji.

Dlaczego zdecydowaliśmy się na pozycjonowanie w modelu ze efekt z jednorazową płatnością za optymalizacje i wstępne linkowanie?

Jak już wspomnieliśmy w czas pierwszych kilku miesięcy od podpisania umowy jest czasem intensywnych działań nad stroną oraz działań z zakresu link buildingu. Zaangażowani w cały proces optymalizacji z reguły są: specjalista seo, programista, copywriter (czasami dodatkowo grafik). Praca każdej osoby z zespołu jest kosztem dla agencji, który w najlepszym przypadku w modelu rozliczenia od efektów zaczyna się zwracać po dwóch miesiącach. Zanim zwróci się w całości minie kolejnych kilka miesięcy (nie wszystkie słowa kluczowe trafią od razu na pierwszą pozycje, a nawet pierwszą stronę). Mamy realistyczne podejście i wiemy że skuteczne pozycjonowanie z troską o efekty wymaga czasu i pracy, dlatego w jasny sposób przedstawiamy jak wygląda sprawa.

Ponadto kwoty w rozliczeniu efektownym pozycjonowania mogą być dla Ciebie mniejsze, z racji braku konieczności narzucenia dużej stawki na potrzeby zwrotu poniesionych kosztów. Kwot za dane słowa żadna agencja nie obniży, dlatego na starcie warto zadbać o to, żeby stawka za efekty nie była zbyt wysoka.

Jakie są jednorazowe koszty optymalizacji strony?

Wszystko zależy od wybranych słów kluczowych (ilość stron docelowych), oraz aktualnego poziomu dostosowania strony. Kwota ta zazwyczaj mieści się w przedziale od 500 zł do 2500zł.

Jakie są jednorazowe koszty związane z wstępnym linkowaniem?

Koszt wstępnego linkowania nowej strony to kwota od 500 zł do 1500 zł.

Jeśli chodzi o strony które były już katalogowane, oraz publikowano artykuły z tematycznych portali można na go pominąć lub doliczyć do 500zł.