Pozycjonowanie w rozliczeniu za ruch na stronie

Pozycjonowanie z rozliczeniem za wygenerowany ruch

Pozycjonowanie za wygenerowany ruch podobnie jak w przypadku innych metod pozwoli Ci zwiększyć ruch na stronie, wpływając tym samym na ilość zapytań o usługi i sprzedaż produktów. Sposób rozliczenia pozycjonowania za ruch nie jest bardzo rozpowszechniony, jednak zyskuje coraz więcej zwolenników.

W metodzie rozliczenia usługi SEO za ruch najważniejsze jest zaufanie do agencji lub indywidualnego specjalisty SEO. Nie ustala się tu bowiem sztywno list fraz, za które zapłacisz jak w przypadku innych metod rozliczenia. Dobór najefektywniejszych słów i metod pozyskania użytkowników leży w gestii agencji, gdyż to jej w tym wypadku zależy na tym, aby pozyskać dla ciebie jak najwięcej użytkowników. Warto zaznaczyć także, że powinni to być użytkownicy, którzy należą do grona potencjalnych klientów twojej firmy (ważna jest tutaj segmentacja rynku oraz użytkowników). Głównym wyznacznikiem kwot przy rozliczeniach będą nowe wejścia na twoją stronę z ruchu organicznego (organic search). Warto pamiętać, jednak że ruch, jaki usługa pozycjonowania generuje na twoją stronę, pochodzi także z odnośników zamieszczonych w innych witrynach. Jeśli wiec agencja pozyska dodatkowo wejścia z procesu link buildingu, będzie dywersyfikować źródła w kanale referral z Google Analytics i doliczać je do listy pozyskanych użytkowników.

Pamiętaj: Wybierając ten model rozliczenia, wymagaj raportów z prowadzonych działań oraz sprawdzaj źródła (czyli skąd użytkownicy trafiają na twoja stronę) i jakość ruchu na stronie (jak długo na niej pozostają, ile stron przeglądają, czy podejmują kolejne działania; w przypadku pozycjonowania lokalnego sprawdź też lokalizacje odwiedzających). Co jakiś czas poproś także o wykresy ruchu z kilku miesięcy, żeby sprawdzić jak przedstawia się krzywa ruchu organicznego i jak ma się ona w stosunku do zysków.

Szukasz zaufanej agencji reklamy online? Skorzystaj ze zmieszczonego poniżej formularza kontaktowego. W profesjonalny sposób zadbamy o interesy twojej firmy oraz jej sukces w Internecie.

Dlaczego wybierając usługę SEO z rozliczeniem za wygenerowany ruch warto zaufać właśnie nam?

  • dobierzemy za ciebie najefektywniejsze słowa kluczowe oraz skuteczne działania
  • będziemy starać się docierać jedynie do potencjalnych klientów twojej firmy
  • z raportów ruchu odfiltrujemy wejścia z IP w twojej firmie oraz naszej agencji
  • rozpoczniemy działania zaraz po podpisaniu umowy
  • oferujemy usługę SEO w konkurencyjnej cenie
  • do każdego projektu oraz klienta mamy indywidualne podejście
  • zapewnimy Ci wsparcie i pomoc we wszelkich niejasnych kwestiach
  • na koniec każdego miesiąca otrzymasz od nas przejrzyste raporty

Usługa pozycjonowania w modelu rozliczenia za wygenerowany ruch obejmuje:

Przygotujemy dla Ciebie indywidualną ofertę z uwzględnieniem branży, w jakiej będziemy promować usługi. Przeprowadzimy segmentacje rynku oraz określimy grupy docelowe odbiorców. W ofercie uwzględnimy stawki w pozycjonowaniu za wygenerowany ruch, a także innych modelach rozliczenia. Sam wybierzesz najkorzystniejszą dla siebie opcję. Kolejnym krokiem będzie przygotowanie umowy w zależności od wybranego sposobu rozliczania. Po podpisaniu umowy przejdziemy do działań.

W przypadku gdy będziesz zdecydowany na pozycjonowanie w modelu za wygenerowany ruch, otrzymasz od nasz listę słów jedynie do wglądu. Nie będą obchodzić Cię stawki oraz kiedy wybrane frazy wejdą na pozycje w TOP-10. Wzrosty pozycji oraz idące za tym wzrosty ilości wejść na stronę będą naszym wspólnym interesem. Wyniki dla słów kluczowych będą monitorowane na potrzeby naszych specjalistów.

Tak jak w przypadku innych metod rozliczenia usługi pozycjonowania, tak i tutaj przeprowadzamy kompleksowy audyt SEO oraz optymalizujemy Twoją stronę zarówno dla robotów wyszukiwarek, jak i pod kątem użyteczności dla użytkowników.

Link building jest równie istotny, jak i sama optymalizacja strony. W tym modelu rozliczenia ma on wpływ nie tylko na pozycje twojej strony, ale także na ilość użytkowników, którzy dzięki odnośnikom wejdą na twoją stronę z innych domen. W pozycjonowaniu z rozliczeniem za ruch jest to dodatkowe źródło wejść, za które zapłacisz.

Jak zawsze w zbiorach danych w Google Analytics wdrożymy filtrowanie widoków, tak aby nie zawierały one informacji o wejściach z siedziby twojej firmy i naszej agencji – dzięki temu w raportach zobaczysz włącznie rzeczywistą liczbę wejść na stronę wykonanych przez potencjalnych klientów. Pokażemy Ci jak analizować zebrane dane, abyś sam mógł ocenić jakość ruchu. Przygotujemy także dane o unikalnych wejściach i wejściach z odnośników, na których bazie będziemy prowadzić comiesięczne rozliczenia.

Cennik przy pozycjonowaniu za liczbę pozyskanych użytkowników

Pamiętaj: Cena za pozycjonowanie w tym modelu jest zależna od liczby unikalnych użytkowników. Same stawki podane w tabeli to wartości uśrednione, które mogą różnic się od siebie w zależności od branży, dlatego sugerując się nimi, miej na uwadze to, że podane ceny są orientacyjne i mogą być zarwano nieco wyższe, jak i nieco niższe. Z racji trudność oszacowania ruchu na nowych(niepozycjonowanych wcześniej stronach) model rozliczenia pozycjonowania za ruch dostępny jest wyłącznie w przypadku przejścia do naszej agencji, kontynuowania umowy SEO lub po przeprowadzeniu pilotażowej kampanii linków sponsorowanych – w innych przypadkach połączymy metodę rozliczenia z abonamentem.

Liczba pozyskanych użytkownikówCena netto za unikalnego użytkownika
0 – 10000,25 zł
1000 –30000,23 zł
3001 – 10.0000,20 zł
10.001 – powyżejceny ustalane indywidualnie

Chcesz zadbać o generowanie ruchu na stronę?

Posiadamy doświadczenie, wiedzę i zasoby, dzięki którym zadbamy o wysokiej jakości ruchu na twoją stronę internetową. Napisz do nas i zapytaj o indywidualną wycenę usługi!

Zapytaj o ofertę pozycjonowania w modelu za wygenerowany ruch