Kampanie remarketingowe w AdWords

Kampania remarketingowa

Kampanie remarketingowe służą do ponownego zachęcenia użytkowników, którzy odwiedzili wcześniej twoją stronę aby znów na nią weszli i dokonali interakcji. Kampania remarketingowa polega na wyświetlaniu graficznych reklam w innych portalach. Do celów remarketingu można wykorzystać reklamy statyczne tzn. przygotowane wcześniej grafiki w odpowiednich rozmiarach, lub dynamiczne w których automatycznie wyświetlane będą produkty, które użytkownik przeglądał w twoim sklepie(remarketing dynamiczny).

Szukasz certyfikowanej agencji, która poprowadzi dla ciebie kampanie remarketingową w systemie reklamowym Google? Skontaktuj się z nami.

Warto skorzystać z remarketingu gdy:

  • użytkownicy przeglądają twoje produkty lub usługi jednak nie podejmują dalszej interakcji (dasz im możliwość ponownego wejścia na twoją stronę i zakupu produktów lub skorzystania z usług)
  • chcesz przypomnieć o swoich produktach, usługach, a także firmie
  • uruchomiłeś nową promocje, wyprzedaż produktów, przecenę i innego rodzaju oferty
  • poszerzyłeś ofertę o nowe usługi (o które klienci pytali wcześniej)

Jak poprowadzimy twoją kampanię remarketingową?

Prowadząc kampanie remarketingową przed podpisaniem umowy musimy zadać ci kilka podstawowych pytań dotyczących wcześniejszych działań, a także sprawdzić konfiguracje Google Anlitycs pod kątem gromadzenia danych do remarketingu. W działaniach nasza agencja korzysta z prostego schematu który obejmuje:

Przed rozpoczęciem działań podpiszemy umowę, w której zamieszczone będą informacje na temat budżetu na remarketing, czasu trwania usługi i oraz zapisy poruszające inne ważne kwestie.

Listy remarketingowe są podstawą do prowadzenia działań remarketingowych. Jest to nic innego jak baza danych o użytkownikach którzy odwiedzili twoją domenę służąca do kierowania reklam. Sprawdzimy czy tworzenie list jest uruchomione i/lub uruchomimy je w Goole Analitycs bądź za pomocą specjalnego tagu remarketingowego z AdWords. Bez list nie ma możliwości prowadzenia kampanii. W przypadku kampanii remarketingu dnamicznego konieczne będzie wprowadzenie zmian w kodzie twojej strony.

Przygotujemy reklamy graficzne do kampanii remarketingowej w wszystkich odpowiednich rozmiarach lub jeśli wolisz prześlemy ci informacje na temat plików jakie będziesz nam mógł przesłać. Korzystając z usług naszego grafika przed wykonaniem wszystkich grafik ci 2-3 propozycje stylów w którym utrzymane będą reklamy. Po wyborze stylu prześlemy Ci komplet reklam do akceptacji. W przypadku remarketingu dynamicznego konieczne będzie określenie jakie produkty mają być uwzględnione w reklamach.

Wdrożymy twoją kampanie do systemu Google AdWords lub innego systemu reklamowego obsługującego remarketing. Po wdrożeniu reklam i implementacji list kampania zostanie uruchomiona. W przypadku remarketingu dynamicznego podpięte zostaną także listy feedów (produktów, które mają być reklamowane).

Jak w przypadku każdej z naszych kampanii będziemy na bieżąco monitorować jej efekty. Na koniec kampanii otrzymasz raport z prowadzonych działań.

Wybierz Certyfikowanego Partnera Google

Zapytaj o kampanię remarketingową za pomocą formularza kontaktowego, a uzyskasz 10% zniżki na prowadzenie kampanii w drugim miesiącu.

Zapytaj o kampanie remarketingowe