Kampanie produktowe w AdWords

Skuteczna kampania produktowa w AdWords

Zależy Ci na zwiększeniu sprzedaży w Twoim sklepie internetowym.? Pomimo wejść na stronę i dodawanie produktów do koszyka użytkownicy nie dokonują zakupu.? A może jesteś osobą, która potrzebuje pomocy w promocji konkretnego produktu? Kampania produktowa w AdWords jest rozwiązaniem, które umożliwi realizację wybranego celu.

Przygotujemy i poprowadzimy kampanie produktową dzięki której osiągniesz zamierzony cel. Poznaj możliwości, jakie daje system reklamowy AdWords. Skorzystaj z zamieszczonego poniżej formularza kontaktowego lub zadzwoń i zapytaj o ofertę.

Remarketingowe kampanie produktowe

Z kampanii produktowych opartych na remarketingu warto skorzystać, jeśli chcesz docierać z reklamą do użytkowników, którzy przeglądali konkretne produkty w twoim sklepie, bądź też dodali produkty do koszyka i opuścili stronę, nie finalizując transakcji zakupu. Korzystając z remarketingu dynamicznego dotrzesz z reklamami produktów do użytkowników, którzy wcześniej przeglądali je na stronie twojego sklepu internetowego.

Dzięki kampanii tego typu banery z interesującymi użytkownika produktami pojawią się w jego przeglądarce na stronach należących do Sieci Reklamowej Google. Jest to bardzo skuteczna forma reklamy, dzięki której dasz twoim klientom możliwość ponownego wejścia w interakcję z produktami, które ich interesują.

Więcej o kampaniach remarketingowych

Kampanie w zakupach Google

Głównym celem tego typu kampanii jest bezpośrednie zwiększenie sprzedaży. Kampanie zakupowe w Google polegają na wyświetlaniu zdjęcia, nazwy produktu, ceny i nazwy twojego sklepu w wynikach wyszukiwania Google. Reklamy mają przyjazną, graficznie formę i są wyświetlane nad reklamami tekstowymi oraz organicznymi wynikami wyszukiwania. Dzięki formie i dogodnej pozycji, reklamy te są skuteczniejsze w sprzedaży niż standardowe reklamy tekstowe.

Kampanie w zakupach Google można także nazwać kampaniami produktowymi w wynikach wyszukiwania. Dzięki nim wybrane przez Ciebie produkty będą wyświetlać się użytkownikom internetu po wyszukaniu konkretnych słów kluczowych np. nazw produktów lub kategorii. Uruchomienie kampanii wymaga integracji twojej strony z Google Marchant Center.

Kampanie promocyjne produktów

Głównym celem tego typu kampanii będzie promocja konkretnego produktu lub serii produktów. Warto z nich skorzystać szczególnie wtedy, gdy oferowane przez Ciebie produkty:

  • są nowością na rynku
  • stwarzają nowe możliwości i lepsze rozwiązania dla ich użytkowników
  • mają coś, co w sposób szczególny odróżnia je od produktów oferowanych przez konkurencje (skład, właściwości, sposób działania)
  • przez określony czas będą sprzedawane w promocyjnych cenach

Reklamy możemy kierować do konkretnych grup osób, wyświetlać na konkretnych stronach zajmujących się wybraną tematyką lub kierować do osób wybranej płci i wieku. Jeśli twój produkt wyróżnia się, pokaż go użytkownikom. Niech dowiedzą się o jego istnieniu oraz zaletach. Kampanie promocyjne mogą dotyczyć zarówno produktów jak i usług.

Jak poradzimy kampanie produktowe?

Rozpoczynając współpracę, zawsze przeprowadzamy krótki wywiad z zainteresowanym. W jego trakcie dowiesz się więcej o możliwościach, a my o oczekiwaniach. Musimy zapytać, na jakiego typu kampanii produktowej Ci zależy, aby w możliwie najlepszy sposób dobrać działania i skupić się na realizacji wybranego przez Ciebie celu marketingowego. Ustalimy także wszelki kwestie związane z warunkami umowy i budżetami, następnie prześlemy ci wzór umowy z ustalonymi wcześniej warunkami.

Kolejnym etapem będzie dostosowanie strony do kampanii. W przypadku kampanii produktowych opartych o remarketing dynamiczny konieczne będzie wdrożenie kodów śledzących użytkowników oraz dostosowanie go do wymogów systemu reklamowego. Nasz specjalista sprawdzi także, czy nie ma żadnych przeszkód w procesie transakcji, które uniemożliwiłyby finalizacje transakcji. W celu zwiększenia konwersji przeprowadzimy także audyt użyteczności strony i zaproponujemy wdrożenie optymalnych zmian.

Tworząc kampanie produktowe oparte na remarketingu oraz kampanie w zakupach Google konieczna jest integracja strony z Google Merchant Center, oraz przygotowanie tzw. feed’u produktowego. Feed produktowy nie jest niczym innym jak listą produktów z danymi typu cena, opis, zdjęcie, nazwa produktu, które będą promowane w kampanii. Działania te nie są wymagane w kampaniach promocyjnych produktów.

Kolejnym krokiem będzie przygotowanie atrakcyjnego szablonu reklam, do których automatycznie zapożyczane będą informacje o produktach z feedu w rozmiarach wyznaczonych przez Google. W przypadku kampanii promocyjnych produktów stworzony zostanie gotowy zestaw banerów, który prześlemy Ci do wglądu (możesz także dostarczyć nam gotowe reklamy).

Kolejnym etapem jest sprawdzenie, czy wszystko działa, optymalizacja kampanii pod względem budżetów oraz kierowania. Końcowym etapem jest mierzenie efektów kampanii i przesłanie ich w postaci czytelnego raportu do Ciebie.

Szukasz skutecznej agencji reklamowej?

Przygotujemy i poprowadzimy kampanię produktową, dzięki której zwiększysz sprzedaż w sklepie internetowym. Skontaktuj się z nami z pomocą poniższego formularza.

Zapytaj o kampanie produktową