Kampanie linków sponsorowanych

Kampania linków sponsorowanych

Wybierając kampanie linków sponsorowanych w AdWords, zyskujesz gwarancję, że twoja witryna pojawi się na pierwszej stronie wyników wyszukiwań niemalże natychmiast po jej uruchomieniu. Dzięki kampanii w sieci wyszukiwania twoja reklama wyświetli się na ekranach użytkowników, którzy wpisali w wyszukiwarce Google określone(wybrane przez ciebie lub dobrane przez naszych specjalistów SEM) słowa kluczowe. Frazy te dopasowane są do profilu twojej działalności, usług, produktów czy konkretnej strony. Treści reklam wyświetlane są zawsze nad wynikami organicznymi, oraz oznaczone małym polem z dopiskiem „Reklama”. Najbardziej pożądaną opcją jest pojawienie się twojej reklamy na jak najwyżej pozycji. Efekty kampanii linków sponsorowanych są nieco słabsze od efektów usługi pozycjonowania stron, jednak widoczne znacznie szybciej. Jeśli więc zależy Ci na szybkim zwiększeniu liczby zapytań o produkty bądź usługi ta forma reklamy online jest dla ciebie. Wybierając agencję której zlecisz prowadzenie kampanii w sieci wyszukiwania Google, warto sprawdzić czy posiada ona ważny certyfikat Partnera Google, który świadczy o znajomości zasad reklamy w systemie AdWords.

Szukasz certyfikowanej agencji, która poprowadzi dla ciebie kampanie linków sponsorowanych? Skontaktuj się z nami.

Jak poprowadzimy twoją kampanię linków sponsorowanych?

Przed rozpoczęciem każdej kampanii nasz specjalista ustali z tobą zakres prowadzenia usług oraz omówi cele i budżety. Jest to niezbędne i pozwoli nam lepiej spełnić twoje oczekiwania. Omówimy z tobą jakie usługi, produkty, strony chcesz promować, oraz na sprzedaży lub promocji których najbardziej Ci zależy. Ustalimy także jakie zdarzenia(aktywności) mają być zliczane jako konwersje oraz na jakiego typu konwersji będziemy się starać uzyskać najwięcej. Poznasz estymowane ilości wyświetleń reklam i kliknięć, ustalimy również na jakim obszarze i w jakie godziny mają być wyświetlane reklamy.

Przeprowadzamy analizę twojej strony, która pomoże nam ocenić aktualny stan nasycenia stron danymi kontaktowymi (jest to bardzo ważne, gdyż kierując użytkowników na stronę należy zadbać o to by mieli oni możliwość swobodnego kontaktu z twoją firmą – szczególnie gdy działasz w sektorze usługowym lub branży turystycznej). Dzięki analizie sprawdzimy czy cały proces zamówienia przebiega poprawnie oraz dowiemy się jaki jest aktualny poziom atrakcyjności samej strony i w razie konieczności zaproponujemy zmiany.

Efektywność kampanii w sieci wyszukiwania zazwyczaj oceniamy pod względem ilości konwersji, niezbędne jest zatem wdrożenie ich śledzenia w panelu Google Analytics. Zawsze wykonujemy tą czynność przed rozpoczęciem kampanii, dzięki czemu jeszcze przed uruchomieniem kampanii możemy sprawdzić czy wszystko zostało skonfigurowane w odpowiedni sposób.

Konfigurujemy twoją kampanie linków sponsorowanych w panelu AdWords. Zaczynamy od wyboru formy kampanii, po czym przechodzimy do Tworzenia grup słów kluczowych. Dla każdej grupy stworzymy kolejno treści reklam oraz dopasujemy stronę docelową. Ustalimy stawki dla każdego ze słów kluczowych po czym połączymy konto AdWords z kontem Google Analytics i zaimportujemy cele (konwersje). Na poczet przyszłych działań uruchamiamy także remarketing. Bez dodatkowych opłat dodajemy najpopularniejsze rozszerzenia do kampanii. Optymalizacji każdej kampanii dokonujemy zawsze najszybciej jak to możliwe. Większość działań optymalizacyjnych kampanii przeprowadzamy w pierwszym oraz na początku drugiego tygodnia jej działania. Celem optymalizacji jest uzyskanie możliwe jak najwyżej pozycji reklam, wykluczenie nietrafionych wejść, zwiększenie konwersyjności, zwiększenie lub zmniejszenie zasięgów w zależności od danych z raportu lokalizacji. Kampanie w sieci wyszukiwania optymalizowane są najczęściej z poziomu słów kluczowych. Za każdym razem przeprowadzamy optymalizacje pod względem stawek, trafności (współczynnik odrzuceń), średniego czasu użytkowników na stronie, konwersyjności. Na bieżąco monitorujemy również raport wyszukiwanych haseł, aby wykluczyć wszystkie nietrafione zapytania i uniknąć ich w kolejnych dniach. Optymalizacji podlega każda grupa reklam.

W czasie trwania kampanii na bieżąco mierzymy jej efekty, natomiast po zakończeniu kampanii przygotowujemy raport w którym znajdą się szczegółowe informacje na temat ilości wyświetleń oraz kliknięć, konwersji, współczynnika CTR(ilość kliknięć do wyświetleń), współczynnik konwersji, współczynnika odrzuceń, lokalizacji(miejscowości z jakich pochodzili klienci) oraz rozszerzeń. Gdy zdecydujesz się na kontynuowanie kampanii w kolejnym miesiącu możliwe jest także porównanie danych z dwóch okresów.

Co zyskasz dzięki kampanii linków sponsorowanych:

  • toja strona stanie się widoczna bardzo szybko w wynikach wyszukiwania na słowa na których Ci zależy
  • zwiększysz bezpośrednio sprzedaż produktów lub usług
  • zwiększysz ilość zapytań o ofertę (połączeń telefonicznych oraz wiadomości e-mail)
  • dotrzesz do szerokiego grona potencjalnych klientów oraz kontrahentów
  • zwiększysz rozpoznawalność twojej marki w sieci oraz świadomość jej istnienia w twojej lokalizacji

Postaw na jakość! Wybierz specjalistę z certyfikatem Google Partners.

Zapytaj o kampanię linków sponsorowanych za pomocą poniższego formularza, a do każdej twojej reklamy bezpłatnie dodamy rozszerzenia reklam(połączeń, objaśnień, linków do podstron, lokalizacji). Zainteresowany? Skontaktuj się z nami.

Zapytaj o kampanie linków sponsorowanych