Kampanie graficzne w GDN

Produktowe i brandingowe kampanie graficzne

Graficzne kampanie w Google Display Network (GDN) pozwalają zwiększyć rozpoznawalność twojej marki i produktów w Internecie.
Polegają one na wyświetlaniu banerów reklamowych w portalach internetowych należących do największej na świecie sieci reklamowej. Do Google Display Network należy ponad 2 miliony witryn, które swoim zasięgiem obejmują ponad 90% użytkowników całego internetu. Wyświetlanie grafik z wizerunkiem twojej marki i/lub produktów w innych portalach wpływa nie tylko na ich popularność, ale także na bezpośrednie zwiększenie sprzedaży.

Dla przykładu: Na rzecz krajowego producenta makaronu 5-cio jajecznego kierowaliśmy reklamy na portale kulinarne z przepisami na które wchodzili zarówno restauratorzy, szefowie kuchni, osoby tworzące dania jaki i użytkownicy szukający pomysłów na obiad. W jednym prostym kroku reklamy z wizerunkiem marki i informacją o produkcie trafiły do szerokiego grona odbiorców zainteresowanych kuchnią i gotowaniem.



Szukasz certyfikowanej agencji, która poprowadzi dla ciebie kampanie graficzną w Google AdWords? Skontaktuj się z nami.

Kiedy warto skorzystać z reklam graficznych w Google?

  • jeśli twoje produkty mają coś co wyróżnia je na tle konkurencji np. unikalny skład, nowe funkcje, design
  • jeśli twoje produkty są nowością, zapewniają nowe rozwiązania(innowacje)
  • jeśli zależy ci na zwiększeniu rozpoznawalności marki, sklepu także lokalu (restauracji, siłowni, salonu fryzjerskiego, kliniki itd.)
  • jeżeli chcesz ponownie dotrzeć do osób które odwiedziły już twoja stronę (kampanie remarketingowe)

Jak będziemy kierować wyświetlaniem reklam w kampaniach graficznych?

  • geolokalizacja; jeśli oferujesz usługi lokalnym odbiorcom będziemy kierować twoje reklamy na wybrany obszar tzn. miasto, powiat, województwo, a także w wybranym od nich promieniu.
  • miejsca docelowe; twoje reklamy wyświetlane będą w wybranych stronach internetowych należących do sieci reklamowej Google
  • słowa kluczowe; reklamy będą wyświetlane na stronach dotyczących konkretnych słów kluczowych
  • tematy; twoje reklamy wyświetlane będą w grupie stron poruszających konkretną tematykę np. narciarstwo lub inny sport, motoryzacja, gastronomia oraz ponad 1,5 tysiąca innych kategorii
  • demografia; twoje reklamy wyświetlane będą określonym użytkownikom w zależności od grupy docelowej odbiorców uwzględnimy tutaj płeć, wiek oraz stan rodziny

Jak poprowadzimy kampanie graficzne dla naszych klientów?

Przed podpisaniem umowy musimy zadać kilka podstawowych pytań dotyczących celów jakie będzie realizować kampania. Określimy priorytety i obierzemy odpowiedni kierunek działań. W zależności od celu twojej firmy wskażemy Ci czy lepsza będzie produktowa, czy wizerunkowa (brandingowa) kampania graficzna. GDN daje wiele możliwości docierania do odbiorców. Następnie rozpoczniemy działania obejmujące:

Na podstawie plannera kampanii display’owych Google wyślemy ci informacje o szacunkowych efektach jakie możemy uzyskać dzięki kampanii. Po ustaleniu, celu, budżetu i określeniu czasu trwania kampanii podpiszemy umowę.

Naszym klientom zapewniam kompleksowe usługi oraz dajemy pełna swobodę wyboru. Masz możliwość skorzystania z usług naszego grafika lub przesłania nam kompletu grafik przygotowanych w twojej firmie (jeśli trzeba prześlemy ci informacje na temat wymagań dla plików). Wybierając naszego grafika przygotujemy banery reklamowe w 2-3 stylach po czym wyślemy je do Ciebie abyś sam mógł wybrać najlepszy. Następnie na podstawie wybranego stylu przygotujemy komplet banerów reklamowych.

Kolejnym krokiem jest konfiguracja kampanii graficznej w panelu AdWords, gdzie dodane zostaną grafiki, określone zostaną stawki cpc (za klikniecie) lub cpv (za 1000 wyświetleń), a także wybrane zostaną metody kierowania reklam. W celu śledzenia ruchu na stronie połączone zostaną także konta Google AdWords i Analytics.

Po uruchomieniu kampanii nasz specjalista na bieżąco będzie sprawdzał miejsca w których wyświetlane są reklamy i wybierał najtrafniejsze, czyli te które generują dobrej jakości ruch na twoją stronę. W przypadku kampanii brandingowych nasz specjalista SEM zadba o to by reklamy wyświetlane były jedynie w powiązanych tematycznie domenach. Na bieżąco wykluczane będą wszystkie nietrafione lokalizacje.

Ostatnim etapem jest przygotowanie raportu z prowadzonych działań. Raport z informacjami o statystykach kampanii oraz podsumowania w realizacji celu otrzymasz do 7 dni po zakończeniu kampanii.

Wybierz specjalistę posiadającego certyfikat Partnera Google

Zapytaj o brandingową lub produktową kampanię graficzną za pomocą formularza kontaktowego, a uzyskasz 20% zniżki na prowadzenie kampanii w drugim miesiącu.

Zapytaj o kampanie graficzną